Veelgestelde vragen

Vragen over online bestellen.

    Hoe kan ik bestellen?

    Je kunt eenvoudig online bestellen door de gekozen product in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. Je selecteert eerst eenvoudig je gewenste product in het winkelwagen. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij u e-mails verder helpen. Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar. Stuur gerust een WhatsApp naar +31 0625338735 of een e-mail naar Info@boxspring4all.nl

    Geven jullie garantie op producten?

    We geven 1 jaar fabrieksgarantie op de kern van de matrassen, boxen en elektrische motor. Indien je aanspraak wenst te maken op de garantie dien je dit per e-mail via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken.

    Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:
    – Ten aanzien van normale slijtage
    – Bij onoordeelkundig gebruik
    – Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
    – Bij van buitenaf komend onheil (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)
    – Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd

    Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Je kunt je bestelling direct betalen per Ideal nadat het op je beeldscherm staat. Zodra de bestelling betaald is, gaan we aan de slag met uw bestelling. 

    Tot waar bezorgen jullie?

    Wij bezorgen uitsluitend in Nederland en België. Producten zoals Boxspring wordt er een toeslag van € 150,- berekend inclusief montage door 2 gespecialiseerde monteurs en het millieuvriendelijk terug meenemen van de verpakte materialen. 

    Wat is de gemiddelde levertijd?

    Aangezien je complete bestelling met de uiterste zorg geproduceerd wordt utiliseren we een gemiddelde levertijd van 14 werkdagen. Staat uw vraag er niet tussen? neem dan contact op met onze klantenservice!

    De maat, kleur of afmeting die ik zoek staat er niet tussen, wat nu? 

    Stuur ons een bericht per WhatsApp . Na overleg en akkoord gaan we in productie. Want wij maken letterlijk alles op maat. 

    Ik heb een spoedgeval waardoor ik de Boxspring zo snel mogelijk thuis bezorgd & gemonteerd wil hebben. Kan dat?

      Ja zeker, dat is mogelijk. Wij hanteren aan de hand van een spoed geval 200,- extra. Vanuit de spoedorder bespreken we de benodigde informatie en leveren we dit binnen 7 dagen. 

      Hebben jullie een bezoek adres?

      Ja, u kunt komen kijken in onze showroom in Beneden-Leeuwen, (Van Heemstraweg 86) We nemen graag de tijd om u de juiste boxspring te adviseren.

      Hoe werkt de levering van mijn Boxspring?

      Zodra we uw boxspring verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgpartner contact met u opnemen om een datum van levering te bespreken. Van de bezorgpartner ontvangt u ook een tijdsvlak van levering. Op de afgesproken dag wordt uw bestelling geleverd binnen het besproken tijdsvlak. We bezorgen de Boxspring op de gewenste plaats in huis inclusief montage (mocht dit van toepassing zijn) en het mee terugnemen van de verpakkingsmaterialen.